Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

verzorgende
verzorgende - 25-07-2011 15:31:30
Geldzaken & Recht

Geen contact

Dat heb ik alleen vanaf mijn vaste lijn.
bij de kpn is mijn telefoon gecontroleerd en er is niets mis mee.
daar was wel verbinding mogelijk werd er gezegt.
ik kan haar wel met mijn mobiel bellen.
door de helpdesk is mijn lijn gecontroleerd er was geen verbinding mogelijk.
volgens hen moet het probleem bij online liggen.
ik snap er niks van.