Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jenet - 26-07-2011 09:51:56
Geldzaken & Recht

Geen contact

Wij zijn van internetplus bellen van kpn overgegaan naar ziggo. je raad het al hetzelfde probleem. wij konden eerst twee dagen zelf ook niet bellen en daarna heeft het nog ruim een week geduurd voordat wij weer gebeld konden worden.
ziggo heeft meerdere malen een verzoek ingediend tot overzetten dat kpn moest doen.

toen ik destijds informeerde bij kpn wanneer ik het contract kon opzeggen werd een beetje kortaf gedaan en werd er gezegd nou succes met het overzetten.

de "schuldige" is in deze dus kpn die verzuimd mensen over te zetten.