Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

so
sonja1977 - 26-07-2011 11:47:42
Geldzaken & Recht

Geen contact

Dit had ik onlangs ook (ook in topic geplaatst); mensen met ziggo en kpn konden mij (online) niet bellen en ik hen wel (en mezelf met mijn mobiel ook).
mail gestuurd naar online en volgens hun was het opgelost (geen idee hoe; alhoewel hij dat wel met technische termen uitlegde). degene met het ziggo-abonnement heeft in elk geval zijn modem gereset en daarna werkte het weer en kon ik gebeld worden. misschien is dat in jouw geval ook de oplossing om beide modems even van het stroom af te halen?