Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rj
rjw - 26-07-2011 12:27:40
Computers & Telefonie

Welke voorwaarden (en criteria) hanteert vodafone bij het bepalen van een betalingsregeling?

"e. is vodafone makkelijk bij het toekennen van een regeling of zijn ze niet zo flexibel? doen ze misschien moeilijk? ik heb gezien dat je als klant kunt bellen als je een betalingsregeling wenst. ik heb geen idee of dit makkelijk gaat of dat het misschien beter is het schriftelijk te doen.
"

de meeste bedrijfsprocessen zijn tegenwoordig ingericht op klant interactie via call center, email, social media en website. een brief voegt niet veel toe, behalve dat het een officieelere status heeft. aangezien het in eerste instantie om informatie gaat, heeft een brief op dit moment dus niet zoveel zin.