Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

..
... - 28-07-2011 10:17:39
Computers & Telefonie

Nieuwe tarieven ziggo telefonie

Het echte probleem is dat vele van mobiel naar mobiel belde en van vast naar vast.

kpn begon met het aanpassen, tele 2 volgde en nu ziggo ook.
dit mag en is niet tegen te houden.
eventueel een ander zwaarder mobiel abonnement nemen met meer minuten, want voor je die €10,- terug hebt?

vele gebruiken het voor gebeld worden en bellen zelf met mobiel, nooit meer wachten op de juiste persoon en je hoeft ook niet thuis te zijn.
zelf heb ik liever e mail of sms, bepaal ik zelf wel wanneer ik antwoord dus ik bel weinig, vandaar alleen nog prepaid mobiel en telefoon om gebeld te worden!

iedereen is anders en je moet voor je zelf uitzoeken wat voor jou het beste is.
via www.bellen.com kun je dat doen, maar dan moet je wel maandelijks gelijke bedragen bellen want anders klopt het niet en betaal je alsnog vele dure minuten extra.
goedkope mobieltjes rekenen vaak 30 cent voor elke extra minuut!