Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-07-2011 01:48:38
Computers & Telefonie

Mediamarkt reparatie"service"

Ik heb nu precies hetzelfde probleem.

6 mei 2011 een netbook gekocht, acer aspire one d255.
na 3 week verschijnt er een vlek in het scherm. laptop gelijk uit gedaan, en voorzichtig behandeld. de vlek werd steeds groter, en de netbook was onbruikbaar. naar de mm gegaan, en al voor dat de 'medewerkster' de laptop had gezien begon ze het al te gooien op "onheil van buiten af, want een auto die in de parkeergarage staat breekt toch ook niet zo maar doormidden?". op laten sturen naar acer (zei ze) met de vermelding dat "er eventueel kosten achterweg konden komen. ongeveer een week later krijgen we een prijsopgave, precies hetzelfde als dajoek, maar dan i.p.v. €202,- een prijs van +/- €180,- voor reparatie. anders €60,- onderzoekskosten betalen (wat valt er aan te onderzoeken, je slaat hem open en je ziet een vlek) of afstand nemen van het product. dit was niet de afspraak, ons werd verteld dat er eventueel kosten achterweg konden komen. en, het ís en blíjft míjn product, want ík ben degene die er voor heeft betaald. na een paar brieven over en weer krijgen we een persoonlijkere brief over dat het ze spijt dat wij niet tevreden zijn over hun service, en dat ze inderdaad als het product binnen de garantieperiode kapot gaat het verplicht zijn kosteloos te herstellen. "helaas" viel dit probleem niet onder de garantie en moeten we dus geld betalen. weet iemand wat wij kunnen doen, en wat onze rechten zijn? want het probleem is niet door ons veroorzaakt.