Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-07-2011 10:51:19
Computers & Telefonie

Mediamarkt reparatie"service"

Beste tinydanca,

nadat het me bij de service desk niet is gelukt mijn gelijk te halen, heb ik via diverse mails naar de mediamarkt mn gelijk gekregen dus ik zou in eerste instantie standvastig blijven! zelf heb ik in die mails ook aangegeven dat wanneer het niet zou worden opgelost ik het zelf hogerop zou gaan zoeken (bijv. via publiciteit of via mijn rechtsbijstand). ik heb ook gevraagd om een onafhankelijk onderzoek, dus niet via acer. blijkbaar heeft bovenstaande geholpen en uiteindelijk ben ik zo bij de juiste contactpersoon gekomen en heb ik mijn gelijk gekregen en alles volledig vergoed gekregen. ik ben echter wel voorzichtiger geworden in de zaken die ik daar koop ivm de moeilijke service daar. je bent er een nummer. bij de bcc lijkt het toch in ieder geval persoonlijker. daar heb ik eenmaal iets gehad en was het geen probleem.