Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

börgemeister
börgemeister - 01-08-2011 00:23:14
Computers & Telefonie

Nieuwe tarieven ziggo telefonie

[quote=berlynhof26 schreef op zondag 31 jul 2011, 20:00]zo ie zo is ziggo erg zuinig met klanten informeren! mijn vader is hier helaas de dupe van! in mei van dit jaar heeft hij het lidmaatschap opgezegd en verzocht dit via een brief te laten bevestigen. nooit een brief ontvangen maar wel een afrekening! hij was zeer verontwaardigd en heeft de betaling ingetrokken! met als resultaat een herinnering + 10 euro extra adm. kosten! het wordt steeds slechter bij ziggo helaas want mijn moeder heeft 1 uur ter vergeefs gebeld om de situatie uit te leggen! ziggo was niet te bereiken!

lidmaatschap = abonnement(en) !!

heeft hij het schriftelijk aangetekend opgezegd? of via 'mijn ziggo account'?

dit is 'discussie', niet 'vraag & beantwoord' en buiten het item van de topic van de discussie.