Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 04-08-2011 21:50:35
Elektronica & TV

Tevredenheidsgarantie blokker

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 20:46]ik zou wel graag willen dat er iemand zou reageren met iets meer expertise.
want deze reacties zijn simpelweg lachwekend, gewoon maar accepteren, typisch nederlanders hun aard..... just bend over and....
.

nou hier dan de expertise, rechtstreeks van de belangenbehartiger van de consument.............

--consumenten kunnen spijt krijgen van een aankoop.
of zij het product kunnen terugbrengen en hun geld kunnen terugkrijgen, hangt af van de situatie waarin de aankoop gedaan is.

in de winkel;
als het product niet defect of beschadigd is, geldt: 'koop is koop'--http://www.consumentenautoriteit.nl/ondernemers/regels-speciaal-voor/consumentenkoop/spijt-van-aankoop-afhandelen">conumentenautoriteit

---uw rechten bij koop:

kan ik een product altijd ruilen?
als u iets koopt (in de winkel), zit u eraan vast.

maar soms kunt u het product ruilen.
maar iets ruilen is geen recht. het is een gunst van de verkoper. dat betekent dat een verkoper niet verplicht is om een product terug te nemen als u het niet wilt hebben--http://www.consuwijzer.nl/ik_wil_advies_over/elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/informatie_voor_de_aankoop/basisinformatie/uw_rechten_bij_koop">consuwijzer