Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 05-08-2011 00:16:59
Elektronica & TV

Tevredenheidsgarantie blokker

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 23:56]het gaat juist om een ondeugelijk product.... lezen jullie wel goed... of lezen jullie alleen maar wat jullie willen lezen?? jeez.. het is niet zo moeilijk mensen..

voor jou is het blijkbaar wel moeilijk te lezen en te begrijpen............
jouw stofzuiger is deugdelijk want hij stofzuigt, misschien minimaal maar dat heb je voor een minimale prijs...........

--als u iets koopt, hebt u niet alleen rechten. u hebt ook plichten. u hebt bijvoorbeeld een onderzoeksplicht.
dat betekent dat u aan de verkoper moet vragen of een product wel geschikt is voor wat u ermee wilt gaan doen.--http://www.consuwijzer.nl/ik_wil_advies_over/elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/ontevredenheid_over_aankoop/basisinformatie/uw_rechten_bij_een_product_dat_niet_goed_ondeugdelijk_is">info

jij hebt je niet geinformeerd of deze stofzuiger geschikt was voor jou en voor wat jij er mee wilde zuigen........
is dus jouw fout.
dus waaromzou een verkoper daar volgens jou voor moeten opdraaien door de koop terug te draaien ?
koop=koop, dus wie het in de winkel koopt mag het houden, like it or not ;-)