Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zinook
zinook - 05-08-2011 08:12:04
Elektronica & TV

Tevredenheidsgarantie blokker

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 20:46]rofl!!! nou ik ben het niet met jullie eens, er zijn vrienden/familie van mij die dit soort dingen ook hebben mee gemaakt, dan niet met stofzuigers maar wel met ander apparatuur.
waaronder mijn eigen vriend met een jvc camera gekocht bij expert, die voldeed ook niet aan zijn verwachting en kreeg gewoon zijn volledige aankoopbedrag terug... ook na enkele dagen gebruik... dit is geen dromenland dit is de waarheid.
en talloze winkels bieden wel die service.



ach, ze geeft zelf al antwoord op pagina 1 op haar eigen vraag. het is immers een service en geen recht. ze wil graag dat het een recht wordt aangezien meerdere winkels dit wel doen...maar dan blijft het nog steeds een service en geen recht.

vriendelijke groet,

zinook.