Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mosam trajectum - 05-08-2011 13:50:01
Elektronica & TV

Tevredenheidsgarantie blokker

Ook ik heb een probleem gehad met die stofzuiger,maar het was een technisch probleem.
garantie? ja,maar inleveren dus bij blokker en zeker zes weken geen stofzuiger.stuur je zelf de stofzuiger naar de fabrikant,moet je de reparatie zelf betalen.ondanks de garantie.dan maar inleveren bij blokker en een stofzuiger kopen bij de kringloop om in ieder geval te kunnen zuigen.inmiddels wel kontakt gehad met blokker en princess,dat het stijlloos was.het resultaat? ik kreeg mijn geld terug.het lijkt me normaal,dat als men iets koopt en het voldoet niet aan de wens,men de zaak kan omruilen of het geld retour.
het is wel "van de gekke"in een van de reacties om een stofzuiger te vergelijken met een auto!
overigens,de stofzuiger van de kringloop ( 18 euro)gebruik ik nog regelmatig.