Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jantom
jantom - 05-08-2011 14:03:47
Elektronica & TV

Tevredenheidsgarantie blokker

Wat een vreemd gestelde vraag en wat voor reacties allemaal....

het begint al met de constatering dat de stofzuiger ná 1 keer gebruikt te zijn niet aan de eisen voldoet. maar dat "niet voldoen aan de eisen" merk je dan toch meteen als je gaat zuigen? meteen stoppen met zuigen (denk ik dan).
het lijkt me handig om vooraf (dus vóór de koop) aan te geven aan wat voor eisen het apparaat moet voldoen. maar het apparaat lijkt uitsluitend en alleen gekozen te zijn vanwege de prijs. goedkoop is duurkoop en dat weten we allen inmiddels wel.

wie ging nu terug naar blokker? ik lees "dus gingen zij naar een blokkerfiliaal". en ik lees nóg een keer "zij": "in de veronderstelling dat zij hun geld terug konden krijgen".
nu weet ik en alle anderen wel wat wordt bedoeld maar een vraag moet zorgvuldig onder de aandacht worden gebracht.

en linda verwacht dat alles mogelijk is in deze tijd maar zo is het nog niet en zo zal het waarschijnlijk ook nooit worden.

er is een hemelsbreed verschil tussen rechten en verplichtingen. en soms zijn er geen rechten waar men op kan terugvallen en tóch zijn er dan winkeliers die het goed met u menen en u willen helpen. maar niet elke winkelier doet dat (of kan dat doen). u heeft het meeste succes als u in een duurdere winkel komt want daar heeft u meer kans op service en coulance etc.

maar als u voor goedkoop gaat, moet u er geen gif op innemen dat u "gekieteld" wordt.
u kunt dit een slechte zaak vinden maar u zou eens het vermogen moeten hebben om aan de andere kant van de toonbank te gaan staan.

ik wens u veel succes.