Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

al
alysia1967 - 05-08-2011 15:32:41
Elektronica & TV

Tevredenheidsgarantie blokker

Zo heb ik voor 1 1/2 jaar terug een bestron stofzuiger gekocht bij de kijkshop. na 3 maanden brak 'spontaan' de slang door. ik terug naar kijkshop, moest die slang worden opgestuurd naar bestron en ik moest maar afwachten wanneer er een nieuwe slang kwam. vervolgens ook bestron een mail gestuurd en bij hun was het probleem bekend. kreeg gratis een nieuwe slang opgestuurd. en zo ging het dus elke 3 maanden. ben nu al vanaf mei 2010 bezig met bestron. krijg om de 3 maanden een nieuwe slang, want die breekt gewoon bij normaal gebruik af. heb nu gevraagd voor een nieuwe stofzuiger, maar hun zeggen gewoon dat het probleem bekend is bij hun en ze mij gewoon een nieuwe slang opsturen kostenloos. wat moet je hier dan mee? ik vind dat ik recht heb op een nieuwe stofzuiger. is toch te gek voor woorden dat ik elke 3 maanden bestron moet benaderen voor een nieuwe slang.