Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 05-08-2011 17:19:27
Geldzaken & Recht

Schade aan glazen na reparatie bij pearle

2. onverminderd het hiervoor bepaalde, moeten klachten over direct waarneembare gebreken van goederen binnen veertien dagen, doch uiterlijk binnen twee maanden, na aflevering, dan wel na het verrichten van de desbetreffende diensten, bij pearle opticiens zijn ingediend. klachten over niet zichtbare gebreken dienen binnen veertien dagen, maar tenminste binnen twee maanden, nadat het gebrek is geconstateerd of geconstateerd had kunnen worden, te zijn ingediend.

5. schade aan goederen die ter reparatie en/of andere behandeling worden aangeboden en die gezien hun leeftijd een verhoogd risico voor schade met zich meebrengen, is voor rekening en risico van de consument, mits dit van te voren is medegedeeld
bron: algemene voorwaarden: pearle:
http://www.pearle.nl/nl_nl/home/terms-conditions-">klik

ik raad aan schriftelijk aangetekend te vragen om schadevergoeding.
ik ga daarbij van uit dat als pearl bij inname van de bril ter reparatie de beschadigingen aan de brillenglazen had genoteerd, om problemen daar over later voor te zijn.

zie verder a.v. pearl

copie brief + verzendbewijs bewaren.