Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 05-08-2011 19:04:12
Elektronica & TV

Tevredenheidsgarantie blokker

[quote=isah schreef op vrijdag 5 aug 2011, 13:27]in een land als de vs kan dat wel hoor; iets terug brengen als het niet aan de verwachting voldoet. hoe kun je nou weten hoe iets werkt als je het niet hebt geprobeerd. met een auto maak je in de regel toch ook eerst een proefrit! waarom niet met een stofzuiger.
de service in de nederlandse winkels is toch al soms ver beneden alle peil. garantie tot aan de deur..! de klant is allang geen koning meer in het land der nederlanden... :(

isah

ja en daar is ook alles groter, dikker, dikst....we zijn dus in nederland en blokker zou wel gek zijn om een gebruikte stofzuiger terug te nemer waar wel degelijk al stof in de zak zit. moeten ze die dan maar gewoon weggooien en onze werkelijk allerliefste linda2nasty haar geld teruggeven? nee dus.