Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 06-08-2011 07:47:31
Elektronica & TV

Tevredenheidsgarantie blokker

[quote=jantom schreef op vrijdag 5 aug 2011, 22:55]aan engelandvaarder

bedankt voor jouw altijd gewaardeerde reactie.

ik verwacht niet dat kassa zo 1-2-3 met mijn idee rekening houdt.


ik zou daar inderdaad niet op rekenen.

het enige punt waarom ik geen product als een electrisch apparaat meer zou willen kopen bij blokker is, dat deze alleen geruild kan worden als deze in een ongeopende verpakking zit. het is dan onmogelijk om te beoordelen of dit een goed product is.

bij een stofzuiger is het een probleem omdat ermee gezogen is en het is onhygiënisch om deze dan nog eens te verkopen als het product niet bevalt. daar heb ik begrip voor.

een soortgelijk probleem is al eens eerder aan de orde geweest: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/verkoopvoorwaarden-blokker/?vhash=c749c73j">klik

ik vind het dus wel fijn dat dit probleem hier aan de orde is geweest. het was aanleiding om de a.v. te bekijken van blokker. ik weet nu genoeg.