Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

su
superklaver - 06-08-2011 13:20:47
Huishouden & Energie

30% betalen om een verandering aan te brengen in een bestelling bij leenbakker

Quita,

zelf werk ik ook bij leenbakker, maar dit heb ik nog niet meegemaakt. wij hebben ook vaak genoeg klanten die een bestelling willen wijzigen. als het nog niet binnen is doen wij er niet moeilijk over. annuleren van een bestelling is iets anders, maar u annuleerd niet u wilt wijzigen. als ik u was zou ik nog een keer contact opnemen met het filiaal en dan vragen naar de vestigingsmanager en uw verhaal aan die persoon uitleggen. vermeld er ook bij dat er eerst telefonisch was gezegd dat dit geen probleem zou zijn. als u de naam weet van de persoon die dit gezegd heeft staat u nog sterker.

succes.