Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
andrea - 08-08-2011 12:38:09
Geldzaken & Recht

Schade aan glazen na reparatie bij pearle

Wij hadden hetzelfde met een net nieuwe dvdrecorder. moest ook naar de reparatie en kwam met heel veel krassen terug. we kregen alleen een tegoedbon voor een volgende aankoop. een leer om meteen bij reparatie te kijken of er krassen aanwezig zijn. ik vind dat pearl hier in gebreke blijft. een bril mag niet zo snel al krassen geven, zeker niet als u al zo lang bril dragend bent en geen kind meer. ook krassen aan de binnenkant is al bijzonder.
pearl zou bij inname van een bril vanuit zichzelf al dit moeten beoordelen en op de bon moeten zetten, dan heb je erna ook geen toestanden.
goederen die binnen een half jaar gebreken ( krassen) vertonen, moeten volgens mij zonder bezwaar vergoed worden. de bewijslast ligt dan bij de verkoper en niet bij de koper. succes met uw klacht