Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 08-08-2011 13:42:59
Computers & Telefonie

Verlengen abonnement + klantenservice telfort

U heeft aangetekend aangegeven te annuleren. in principe is het dan niet nodig om ook via mail te sturen.

hopelijk wordt dit annuleren kosteloos gedaan. het is pas rond als dit annuleren schriftelijk is bevestigd.

ik neem aan dat u in de brief gezet heeft dat u annuleert omdat telfort een overeenkomst heeft afgesloten wat u niet aangevraagd heeft.

mocht u binnen uiterlijk 30 dagen geen schriftelijke bevestiging kosteloos annuleren overeenkomst hebben ontvangen, dan kunt u dit voorleggen aan de geschillencommissie telecommunicatie.