Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lindavanpearle
lindavanpearle - 09-08-2011 14:45:57
Geldzaken & Recht

Schade aan glazen na reparatie bij pearle

Beste antine,

wat een vervelende situatie. het laten uitvoeren van reparaties aan en/of het bijstellen van brillen door onze organisatie geschiedt op eigen risico, mits de winkel u hierover van tevoren op de hoogte heeft gesteld. indien dit laatste niet het geval is, zoals ik begrijp uit uw verhaal, dan dienen wij logischerwijs voor een passende oplossing te zorgen.

u geeft aan reeds een brief te hebben gestuurd naar onze klantenservice, derhalve ga ik er vanuit dat uw probleem door één van mijn collega’s is opgepakt. wij streven er naar om klachten binnen een termijn van 3 weken op te lossen. uiteraard staat het u ook vrij om (voor de zekerheid) een kopie van uw brief t.a.v. mij te mailen naar het mailadres service@pearle.nl.

alvast bedankt voor de te nemen moeite.

gr,

linda