Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
weethet - 12-08-2011 12:36:47
Computers & Telefonie

Kan ik een geheel andere telefoon eisen?

Het antwoord van willem sachs is wel juist maar het verhaal komt bij mij over alsof u niet heel erg zorgvuldig met de telefoon omgaat. de eletronica wordt steeds verfijnder maar ook gevoeliger. tegenwoordig moet het maar overal tegen kunnen, dit is niet het geval. in uw geval zou ik a) voorzichtiger ermee omgan en zeker een goede (leren) beschermhoes gaan kopen. dat voorkomt toch veel schade.

=willemsachs schreef op vrijdag 12 aug 2011, 12:26: ik weet niet waar u het abbonnement hebt afgesloten en de toestel hebt ontvangen.
ik zou u aanraden niet meer naar de winkel ofzo te gaan maar rechtsstreeks contact opnemen met de producent van het toestel (bv nokia; samsung enz.)
en het probleem voorleggen.
dat helpt in de meeste gevallen meer dan dat u naar de leverancier terug gaat.