Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cl
claudia76 - 12-08-2011 13:06:39
Computers & Telefonie

Kan ik een geheel andere telefoon eisen?

Zelf heb ik ook problemen met een mobiel: samsung wave. programma's waren in de war, en sloot soms niet goed af. weg gebracht, idd. 3weken wachten. later na het uitzetten kreeg ik hem niet meer aan. wéér weg gebracht, 3 weken gewacht dit keer zat er een brief bij; water schade, en met water schade mag je fluiten naar je telefoon! zelf ben ik er erg zuinig met zo'n mooie mobiel, beschermhoesje, nooit in de kont zak.....
hiermee dekken ze zich in en hoeven niet meer te verantwoorden. gezien het bedrijf waar het mobieltje gekocht is failliet is gegaan, heb ikzelf mooi pech.

u heeft al verschillende keren uw mobiel laten repareren. als het écht aan uw toestel ligt mag je een nieuwe vragen ivm dat het aangekochte produckt niet goed funktioneerd waarvoor u niet betaalt heeft. mocht er aanwijzingen zijn van onzorgvuldig gebruik, dan niet. vraag altijd om een foto van de interne beschadigingen, en wat ze gerepareerd hebben, deze foto's maken ze altijd!