Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 14-08-2011 18:49:24
Computers & Telefonie

Slechte service media markt & apple

...........de laptop is 5 weken weg geweest en we konden geen leentoestel krijgen in de tussentijd. onze zoon heeft laptop dagelijks nodig voor zijn studie dus dat was al een grote tegenvaller..........

er bestaat geen wet dat je recht hebt op een leentoestel. als je dat krijgt is dat een gunst van het bedrijf. anderzijds als dit bedrijf (als voorbeeld) 250 pc's verkoopt moeten zij dus 300 of meer bestellen voor het geval dat de verkochte pc's defect raken. en wat denk je dat dat voor gevolgen heeft op de verkoopprijs?

.......voor de duidelijkheid; de laptop is altijd keurig behandeld en in een hoes vervoerd en bewaard. zeker nooit gevallen of gestoten.....

als je de pc nooit één seconde uit je zicht heb gelaten kan je gelijk hebben, maar er zal zeker een mogelijkheid zijn dat de pc "even" uit het zicht was en dat iemand mogelijk "iets" gedaan heeft en dat niet heeft gemeld. maar terecht schrijf je al: "maarja, dat is niet te bewijzen".

gelet op de onmisbaarheid van de pc zou ik de gevraagde prijs betalen en rustig verder leven. wel heb je uiteraard recht op garantie op het gerepareerde.