Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
bozeklant234556 - 15-08-2011 08:42:33
Computers & Telefonie

Klacht hollands nieuwe

Ik heb ook hollands nieuwe en ik maak me zo boos.. ook zo frustrerend dat je ze niet te pakken kan krijgen en je gewoon machteloos kan afwachten.. als ik sms verstuurd hij het vaak wel 6 x en dat gaat van me btg af als ik daarover mail krijg ik een oplossing van 2 pagina's wat ik even moet doen net of ik dat allemaal snap.. nadat iemand met verstand van telefoons dat voor mij had gedaan mailde ik hollands nieuw. want ik had verteld dat ik ook geld terug wou daarvoor toen reageerde ze met we willen eerst het probleem op lossen en daarna geld terug geven klinkt op zich nog logisch.nu is het opgelost en nu reageren ze niet meer op mijn mailtjes over dat ik geld terug wil. daar komt nog bij dat ik 9 aug. al weer me btg opgewaardeerd moest hebben ook dat hebben ze tot heden nog niet gedaan terwijl ik recht heb op mijn btg. nu moet ik uit onmacht een bundel bij hun kopen van 5 euro want het lijkt zo mooi dat je over je bundel heen kan bellen met 3 cent maar dat is dus onzin. en dan komt het mooie nog dat ze zelf die 5 euro er niet op gooien terwijl het wel bij mij is afgeschreven.. nu zit ik dus met een abonnement zonder dat ik kan bellen!!!!