Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
lidwina59 - 15-08-2011 16:02:15
Geldzaken & Recht

Onvoldoende geld gekregen bij pinautomaat

Hoi hermijn,

toen ik nog bij de bank werkte ging afboekingen via pin bij geldautomaat als volgt.
elke registratie wordt vastgelegd op een logrol. als een klant geld pind dan wordt het rekeningnr,bedrag,dag en tijdstip vastgelegd op die logrol. als de klant minder geld krijgt,dan wordt als het goed is het geld ingeslikt en gedeponeerd in een bakje. je rekening wordt dan wel belast voor die € 150,--. na controle vd bank wordt het geld op een aparte rek.gezet. de rabobank wacht dan af of iemand zich meld ivm tekort ontvangen geld. ing (jouw bank) stuurt jpu melding via een formulier naar de centrale (overkoppelend). centrale stuurt een melding naar de rabobank. na die melding boekt de rabobank het geld op je rekening, als alle controle goed zijn. over het algemeen kan het binnen de kortste keren opgelost worden. en zeker geen 6 weken. en ik begrijp echt niet waaover de ing over moet beslissen??
ik hoop dat je aan deze informatie iets hebt. succes met de verdere afhandeling