Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 17-08-2011 15:55:04
Computers & Telefonie

Digitale cadeaubon

Als je een product met een lagere waarde besteld, wordt het resterende bedrag door middel van een nieuwe 'cadeaubon' behouden. om dit te zien log je in bij bol.com je klikt dan op 'cadeaubon inwisselen', en zie hier een lijstje.
hier kun je ook goed de bonnen die je nog mist gewoon zichtbaar zijn.

verder is de service van bol.com waardeloos te noemen, pas na 6 a 7 keer mailen komen ze in actie en poederen ze je af met een 'gratis' cadeaubon.
verder geen enkele reactie dat ze hun service gaan verbeteren en ze het bij het verkeerde eind hebben. ik begrijp dat ook niet dat bol.com zo groot heeft kunnen worden in nederland. maar ook hier geldt dat ik er 'verplicht' dingen mag bestellen ivm waardebonnen. voor de rest zijn ze mij iig als klant kwijt, overigens is het 9 van de 10 keer op andere plaatsen ook nog eens flink voordeliger.