Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 20-08-2011 02:44:20
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

Niet alle 3 miljoen abonnees kunnen pleasen kan ziggo niet voorkomen. heb je enige kennis of vaardigheid te beseffen hoe ziggo aan deze abonnees is gekomen? ooit werd het volk belooft dat marktwerking onze lasten en kosten zou laten dalen. 2,9 miljoen ziggo-abonnees komen uit die perceptie voort . enkel duurder en godsonmogelijk als je dwars ligt . je moet zelfs geld betalen voor mogen bellen van het callcentrum en na 47 minuten zinloos geweld ervaren en geen hulp of oplossing.

begrijp niet dat er mensen zijn anders dan ziggo medewerkers die deze facade niet zien of herkennen.en dan het geleuter je kunt vrijerlijk overstappen zonder problemen naar de concurrent. probeer het maar eens. want het werkt perfect zonder fouten. tele 2 helpdesk is fantatisch. heb geen tv geen internet en kan niet meer bellen. bedankt marktwerking en loze beloften.