Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tr
trineke - 23-08-2011 14:50:53
Computers & Telefonie

Unlockcode

Ik ken het probleem. ik heb wel een half jaar gemaild en gebeld met kpn om de code te krijgen. het lukte ze niet! iedereen kreeg de schuld: er zou geen code op zitten. ik moest naar de primafoon, maar die doen niets als een toestel via internet gekocht is.de fabrikant zou schuldig zijn.
ik had de reactie van "tdehond" in gedachten en vroeg om een ander toestel. dat kon niet. ze hebben me toen aangeboden 2 maanden abonnementskosten terug te betalen. dat heb ik geaccepteerd omdat ik van het gezeur af wilde.
zorg er dus voor dat je er wat uitsleept.
of je bij ah moet zijn, betwijfel ik. de provider moet de code verstrekken. in dit geval kpn.
trineke