Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

roobol
roobol - 24-08-2011 14:56:28
Huishouden & Energie

Roobol voorwaarden niet gegeven

@steffie88: helaas hebben wij niet eerder kunnen reageren omdat wij niet op de hoogte waren van deze klacht.

normaal gesproken wordt er bij de verkoop van laminaat dat door ons gratis gelegd wordt altijd gesproken over de benodigde ondervloer. omdat wij het laminaat (gratis) komen leggen zijn wij ook verantwoordelijk voor de kwaliteit van de ondervloer. om problemen in de toekomst te voorkomen willen wij dan ook graag de ondervloer leveren; alleen dan weten wij zeker dat de ondervloer de juiste kwaliteit heeft voor het bewuste laminaat en dat de ondervloer ook voldoende dampdicht is.
indien een consument toch een eigen ondervloer wil gebruiken is het vaak voor ons niet mogelijk om de kwaliteit of dampdichtheid van deze ondervloer te bepalen. helaas kunnen we dan geen garantie geven op het leggen (en het laminaat) omdat de fabrikant geen aansprakelijkheid op zich neemt als er problemen ontstaan door kromtrekken of frictie (door gebruik van een verkeerde ondervloer). wij leveren graag een goed product met goede garantie; het is dus niet ons doel extra geld te vragen voor iets wat niet nodig is.

in de situatie zoals u schetst is er blijkbaar door de verkoper niet op de juiste manier gehandeld. hij had vooraf het bovenstaande moeten bespreken; aangezien dit blijkbaar niet is gebeurd willen wij graag een passende oplossing aan uw ouders bieden. als u ons via een reactie op dit forum doorgeeft in welk filiaal de aankoop is gedaan zullen wij het bewuste filiaal berichten dat zij contact opnemen met uw ouders. mocht er inmiddels al contact geweest zijn horen wij ook graag of er inmiddels al een passende oplossing is geboden.