Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
fred_t - 08-09-2011 14:11:14
Auto & Vervoer

Gazellekwaliteit niet meer zoals vroeger!

Als ik dit lees dan denk ik dat veel klachten niet bij gazelle liggen maar bij de fietsen maker.
"al bij de levering bleek dat de versnellingshendel beschadigd was, deze moest vervangen worden". dit kan bij vervoer of opslag zijn gebeurt, de dealer moet een nieuw geleverde fiets altijd controleren op beschadigingen.

"bij het vervangen is het leren handvat losgeraakt, en de stuurbocht beschadigd"
geen gazelle probleem maar verkeerde reparatie van de dealer.
"ook waren de spaken onvoldoende gespannen, zodat de fiets zwabberde"
bij een nieuwe fiets moet de dealer dit bij de afleverbeurt controleren.
dan het verhaal van de trapas, waarschijnlijk was de afdichting niet voldoende, ook dit ligt aan het onderhoud bij jawel de dealer. het is natuurlijk belachelijk dat een fietsenmaker "omafiets trappers"op uw fiets plaatst.
de versnellingen moeten zeker bij een nieuwe fiets regelmatig worden nagesteld vanwege rek in de kabels.
dat er veel onderdelen uit azie komen (shimano) klopt, deze onderdelen zijn vaak van betere kwaliteit dan veel uit nederland afkomstige onderdelen (spanninga verlichting).