Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 11-09-2011 13:16:17
Computers & Telefonie

Tele2 / intrum justitia

[quote=cywol schreef op zondag 11 sep 2011, 12:47]ja de brief word bevestigd, kunnen alleen niet met terugwerkende kracht de opzegging verwerken (zeggen ze), intrum justitia voert niet alleen de incasso uit, ze horen ook de stukken te bekijken, ze hebben de opzegbrief ook, ze weten hoe lang het contract duurt dus ook wanneer de opzegging een feit zou moeten zijn, ze voeren verbaal geweld tegen onschuldige mensen en proberen met dreigementen van rechtzaken mensen zo murf te maken dat ze dan maar kiezen om te betalen.
kortom ze luisteren niet, lezen niet en hebben geen kennis van zaken.
dit soort bedrijven horen niet in onze maatschappij thuis, die horen in een bananenrepubliek.

u kunt schriftelijk aangetekend aan tele 2 laten weten dat u per ..... heeft opgezegd. geeft dan ook aan dat als niet per die datum de overeenkomst beƫindigd wordt u dit als een geschil zult voorleggen aan de geschillen commissie telecommunicatie. stuur een copie van deze brief aan intrum.


geschillencommissie telecommunicatie

https://loket.degeschillencommissie.nl/web/site/default.aspx?m=commissie&code=tel">geschillencommissie telecommunicatie

kopie brief + verzendbewijs goed bewaren.

nogmaals het probleem wordt veroorzaakt door tele 2 die zijn zaakjes niet op orde heeft.