Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zzp-er-in-armoe
zzp-er-in-armoe - 11-09-2011 19:33:01
Computers & Telefonie

Upc moet weg. per direct!

Upc is gewoon veel te duur. ja, monopolie-ig of zo.

iets anders... tegenover mijn woonst heb je een groot bejaardentehuis. steeds als er een probleem is met de service van een provider, dan word ik gevraagd te helpen. zo goed ben ik natuurlijk. zo sta ik bekend. moet ik mijzelf beter in verlegenheid brengen of kinderachtig assertief zijn?

upc en andere providers gaan er gewoon vanuit dat mensen als ik inspringen. gratis dus. uren kost het en telefoonkosten. lukt het mij soms niet een probleem op te lossen dan voel ik mijzelf zelfs ook nog een tijdje schuldig. gelukkig slijt dit. maar voor de vele keren dat het mij lukt om upc's problemen op te lossen..... nog geen bloemetje krijg je van upc. ergens knap van upc om zo op die manier de plaatselijke lemmingen te misbruiken.

at birdie - at tdehond - leuk dat jullie consequent zijn in jullie reacties.