Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lizelotte
lizelotte - 11-09-2011 22:25:03
Elektronica & TV

Ziggo 1 september na overzetting hangende zenders

Ik had ook deze problemen en met verschilende zenders.
ik heb contact opgenomen met ziggo en dit was hun antwoord,

herstart de digitale ontvanger via de volgende stappen:
1. schakel de digitale ontvanger uit en verwijder je smartcard.
2. haal voor minimaal 30 seconden de digitale ontvanger van de stroom.
3. koppel de coaxkabel los van de ontvanger.
4. sluit de ontvanger weer aan op stroom, maar plaats de smartcard nog niet.
5. na enkele minuten vraagt de ontvanger om de smartcard te plaatsen.
6. plaats de smartcard weer in de digitale ontvanger. er verschijnt nu een foutmelding in beeld.
7. koppel de coaxkabel weer aan op de digitale ontvanger.

heeft dit het probleem niet verholpen, controleer of alle kabels goed zijn aangesloten op de hoofdaansluiting.