Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peter.jansen - 11-09-2011 23:21:49
Computers & Telefonie

Upc moet weg. per direct!

Birdies, ik heb het hier niet over een foutje, maar dit is een zeer ernstig en structureel probleem. bafdeling a zegt dit, afdeling b gaat tegen de gemaakte afspraken van a in en overrulen, zonder contact te zoeken met de klant met de reden waarom. daar moet je dan weer bij afdeling a iets over horen. zoek je contact met afdeling c, dan krijg je weer het beloofde. maar dan komt afdeling b weer en gaat er weer eens tegen in, bel je weer met afdeling a, krijg je het beloofde afdeling d beaamd het nog eens dat er geen pakketje komt en dan een week later toch een 3s-code ... zo gaat dat bij upc.

en nee, ik noem dit niet een foutje, maar dit is een structureel probleem. eenmaal dingen in gang gezet kunnen ze de trein niet meer stoppen. dat noem ik ernstig.

dus daarom moeten dit soort bedrijven weg!