Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 12-09-2011 02:59:03
Elektronica & TV

Ziggo 1 september na overzetting hangende zenders

Ipv zich druk te maken over zichtbare zenders of 10 seconden wachten en het beeld is nog niet juist. je klaagt hier en er gebeurt nooit iets anders dan een persoonlijke opluchting. haast iedereen klaagt vaak terecht over ziggo echter het gedrocht blijft maar telkens weer overeind. want iedereen heeft ergens wel alles in 1 voordeel. tot dat zelfs een basisschoolleerling zegt dat klopt niet mama. nee maar probeer maar eens strijd te leveren en hopend op besef.

heb ooit een incasso laten terugboeken vanwege een foute afboeking telefonie.
echter dat werd niet op prijs gesteld en ineens geen tv en ook geen internet meer.bellen is zinloos ,eerst betalen want u heeft code a4 was de verspreking.

herinnering met extra kosten en incassodreiging komt automatisch in de bus.

heb rechtshulp ingeschakeld en na een lang proces gelijk gekregen en alle kosten betaald. echter 2 jaar lang geen telefoon of internet en tv. geen alles in 1 meer en na de rechtsgang werkt het ineens weer..