Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 12-09-2011 13:50:11
Elektronica & TV

Ziggo 1 september na overzetting hangende zenders

[quote=tenormin schreef op maandag 12 sep 2011, 13:18]ik heb geen idee wat "reset de decoder" is en nee, geen hulp in nabijheid, allemaat bejaarde weduwen vrouwen zonder technisch inzicht, dus maar afwachten wat er bij ziggo gaat gebeuren. dat ik kastje heb en smartcard is leuk, maar ook daar heb ik geen eieren van gegeten; ziggo heeft dat geinstalleerd, met aansluiten van oude vhs recorder die ook niet werkt.maar rtl4 doet nog steeds "raar" na het aanzetten en ik kan niet meer rechtstreeks naar dat kanaal, alleen via 1,2,3 en dan pakt hij de zender pas. bibberbeeld blijft, soms staat hij stil (het beeld) en dan begint het pas goed te werken.

zet tv uit.
kijk op digitale decoder welk lampje brandt voordat u stekker eruit haalt.
haal smart card uit digitale decoder
haal stekker digitale decoder uit stopcontact.

het opnieuw starten kunt u uitvoeren door voor 20 seconden de stroom van de apparaten af te halen.

{ als de reset het nog niet terug brengt kunt u de volgende handeling uitvoeren op de storing te verhelpen.u kunt vanuit het menu van de ontvanger een fabriek reset geven. hiermee worden de zenders uit het geheugen gehaald. vervolgens kunt u de zenders pnieuw installeren en hiermee zal de storing worden verholpen.}

bron caiway na storing hd.
--

na 20 seconden stekker digitale decoder weer in stopcontact doen. wacht tot het lampje weer brandt wat brandde voordat u de stekker uit het stopcontact haalde.

tv aanzetten en wachten tot gevraagd wordt om smartcard weer in toestel te steken.
smartcard er weer indoen.

als het goed is dan is probleem opgelost.