Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 12-09-2011 15:06:17
Elektronica & TV

Ziggo 1 september na overzetting hangende zenders

Ziggo verplicht zijn klanten om digitale tv af te nemen (per 1-9) en versoberd zo het analoge abonnement dat de mensen wel digitaal moeten gaan kijken.
alle klanten van ziggo hebben dus nu een digitaal tv abonnement, dat maakt het makkelijk om binnen afzienbare tijd de stekker uit analoog te trekken.. en ja dat is achterbaks en niet netjes, maar als monopolist heb je weinig te vrezen.

ook is het netwerk van ziggo helemaal nog niet klaar voor al dit extra dataverkeer, vanaf eind oktober zullen dat veel klanten gaan merken.. of je hebt het geluk in een rustigere regio te wonen.

wat hier aan te doen? er valt weinig aan te doen aangezien digitale tv via adsl, digitenne, schotel geen oplossing is. met een beetje geluk is er glasvezel in je regio beschikbaar (niet van kpn, daar betaal je 4x de hoofdprijs voor).