Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 14-09-2011 21:41:24
Elektronica & TV

Ziggo 1 september na overzetting hangende zenders

[quote=sillycious schreef op maandag 12 sep 2011, 09:17][quote=mjonkers schreef op zondag 11 sep 2011, 20:07]hebben jullie ook het probleem dat veel zender blijven hangen om de 10 seconden bij ziggo na overzetting op 1 september naar de nieuwe zender structuur. navraag in de buurt geeft dat iedereen dit probleem heeft zelfs mijn ouders 30 km verderop hebben het.

ik denk dat hier klagen geen zin heeft, al is het goed om te weten dat we inderdaad niet de enigste zijn met die storingen.
als we ziggo massaal laten weten dat de ontvangst sinds 1 september erg slecht is, bereiken we wellicht meer.
ik ga ze gelijk mailen, want die 10 cpm die ze per telefoon vragen, is me 10 cent te veel.

ja, er staat €0,10 op hun brieven per telefoongesprek maar als je belt is het 2 cent per minuut en mobiel is gratis! maar ik heb er in de tussentijd wel een bakje koffie bij gemaakt, want "al onze medewerkers zijn in gesprek". dus dat is dan wel weer positief, toch.