Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-09-2011 15:30:04
Computers & Telefonie

Online adsl algemene klachten

Op dit moment ben ik zeer teleurgesteld in online.
vorige week heb ik gebeld met online om door te geven dat mijn modem kapot cq op was.

hiervoor kom men een andere toesturen maar daar zou ik huur van 1 euro moeten gaan betalen.
gezien ik het hier niet echt mee eens was heb ik later terug gebeld en deze mevrouw vertelde me dat dat ook niet nodig was gezien mijn abonnement.
zij kon er voor zorgen dat mijn abonnement omgezet zou worden in de aktie adsl extra.
9.95 eerste 6 maanden daar na 24,- ipv de huidige 26,- dat ik nu betaalde ( dit is incl 3,- extra diensten)
dit hield in :
snelheid tot 20 mb/s download en 1 mb/s upload
modem actie: inclusief draadloos multi-pc modem huawei hg655d

e-mail 4 e-mailboxen van 5gb
veiligheid inclusief gratis spam- en virusfilter
online opslag gratis 1 gb online opslagruimte
ik heb haar toen gevraagd of mijn huidige diensten dan allemaal stopgezet zou worden. ja dat zou gebeuren het was allemaal incl.
de modem zou mij snel toegestuurd worden.

14-9 belde ik de klantenservice van online om te vragen waar de modem bleef.
deze zou pas 15-9 verstuurd worden werd mij verteld ???????

ik heb toen gelijk maar gevraagd hoe mijn abonnement staat bij hen.
deze medewerker ( fabian ) vertelde me na eerst goed na te kijken en evt na te vragen hoe het er nu staat dat er een adsl extra abonnement staat plus nog eens de extra diensten van 3,- antispam en virus.
dat is dan toch dubbel vertelde ik hem en ik zou dan duurder uit zijn dan voorheen.
hij vertelde me dat het staartje van hierboven alleen voor nieuwe klanten is.
en dat ik gewoon extra moet blijven betalen of anders maar zonder anti spam en anti virus.

zo ga je toch niet met vaste klanten om.
ik ga dus straks ipv 26,- nu 27,- betalen en dat weer ipv de 24,- dat mij die vrouw beloofd had.
de medewerker van 14-9 vertelde me dat ik te laat heb gereageerd, ik moest reageren binnen 7 werkdagen.
gezien er een weekend tussen zit reageerde ik op de zesde werkdag lijkt mij. dus op tijd.

ik ben er natuurlijk van uit gegaan dat adsl extra dat op mijn bevestiging staat ook echt incl. het hele staartje is. dan reageer je toch niet.
toch wil ik hier een goede oplossing voor want ik blijf het geen stijl vinden van online dat ik nu voor exact dezelfde dienst ineens meer ga betalen dan voorheen terwijl mij het anders is voorgelegd.
en dat voor een vaste klant.