Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ziggo_alex
ziggo_alex - 15-09-2011 19:28:55
Elektronica & TV

Geen beeld na ziggo update

Geachte rogertje,

dit is zeker een vervelende situatie . aan de ene kant heb je 1 1/2 jaar geleden een tv gekocht die niet door ons gecertificeerd is. dit houd in dat hij niet getest is en bestaad dus de mogelijkheid dat de tv niet goed zal werken op ons netwerk. maar daarnaast heeft het gewoon 1 1/2 jaar gedaan.

in je tekst geeft je aan dat je de tv een update hebt gegeven, houd dit in dat je nieuwe software voor de tv hebt gedownload of dat je de tv gewoon opnieuw hebt laten zoeken naar de zenders. mocht dit laatste het geval zijn dan kan je kijken op de website van philips of er een nieuwe update beschikbaar is.

helaas is het voor ziggo niet mogelijk om je verder te helpen met dit probleem. mocht dit het probleem niet oplossen kunt u altijd proberen contact te zoeken met de klantenservice van philips.

een overzicht van alle ondersteunde philips modellen vind je op de volgende pagina: https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/digitale-ontvanger/digitale-televisie-module-ci/televisies/philips/">philips tv's

met vriendelijke groet,


ziggo alex webteam