Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

birdies
birdies - 24-09-2011 08:44:46
Huishouden & Energie

Designsanitairshop

@petra: je schrijft op trustpilot dat je de artikelen niet op de juiste manier hebt geretourneerd. vraag: hoe heb je geretourneerd en heeft de shop aangegeven wat je precies hebt fout gedaan?

van de site:
artikelen mogen slechts retour of geruild worden, na schriftelijke of ge-emailde bevestiging van design sanitair shop. design sanitair shop accepteert uitsluitend retourzendingen van product en/of producten indien:

- het product en/of de producten geheel compleet, in de originele verpakking en in originele staat zijn.
- het product en/of de producten ongebruikt zijn.
- het product en/of de producten schoon zijn.
- het product en/of de producten niet ingebouwd is/zijn geweest dan wel op enigerlei wijze gemonteerd is en/of zijn geweest.
- de bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
- het een voorraad artikel betreft, de levertijd wordt hierbij aangegeven door "levertijd: 0-1 week".
- het artikel binnen 7 werkdagen na levering in ons bezit is.
- het artikel volgens onderstaand voorbeeld wordt verpakt en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeld wordt.

retourzendingen welke niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen worden niet in behandeling genomen.