Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 25-09-2011 17:51:38
Computers & Telefonie

Storing bij ziggo

Over de periode dat geen dienst verleend wordt kan restitutie van abonnementskosten gevraagd worden.

wet_implementatie_europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

m.i. is geen enkele klant blij met deze regeling.

misschien is het een overweging waard om internet/telefonie bij een andere provider aan te vragen. dan valt bij een volgende storing bij ziggo alleen de tv uit.