Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 01-10-2011 17:46:29
Elektronica & TV

Voorrijkosten

[quote=abarth schreef op zaterdag 1 okt 2011, 17:23]aan de andere kant had u ook zelf het stekkertje vast kunnen duwen. u bent er vanuit gegaan dat de fout bij ziggo lag. als de monteur voor elk klusje niets mag rekenen zal dat uiteindelijk door alle abonnees betaald moeten worden.

als je dus 2 dagen geen t.v., internet en telefoon hebt gehad neem je natuurlijk wel aan dat het aan ziggo lag. ts schrijft dat hij zelf aan het stekkertje heeft gezeten omdat hij dacht dat het aan zijn t.v. lag. hij dacht dat het vriendelijkheid was om eventjes te helpen, ik zou dat ook hebben gedacht. toch niets mis mee als iemand even iets voor een ander doet? en vlakbij je staat?