Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
bornsol - 03-10-2011 13:41:26
Elektronica & TV

Voorrijkosten

[quote=willemjoseph schreef op zaterdag 1 okt 2011, 15:10]onlangs werden door ziggo werkzaamheden verricht aan een (onder de grond liggende) kabel in onze straat.
gevolg: 2 dagen geen internet, geen tv beeld en geen telefoonverbinding.

bij het beeindigen van de klus is ons tv beeld nog niet correct. een van de ziggotechnici in de bouwput (op 25 mtr. afstand) is zo aardig om even binnen te komen (1minuut) en drukt een gedeeltelijk loshangend stekkertje op z'n plaats. losgeraakt toen we bij het begin van de storing de oorzaak bij ons toestel zochten.

een paar dagen later ontvangen wij een nota van ziggo: 35 euro voorrijkosten!
moeten wij voorrijkosten betalen als er niemand voorgereden is?wat een strooplikker is die [aardige] monteur omdat voor 1minuut werk aan kantoor door te geven,je moet toch heel wat doen om je hoger op te werken