Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 03-10-2011 13:42:48
Elektronica & TV

Voorrijkosten

Marleenvanh, het vervelende van ziggo is dat, denk ik, de meeste mensen met een automatische afschrijving van hun telefoon, kabel en internet gebruik maken. ik gebruik alleen de kabel maar moest automatisch laten afschrijven. op zich heb ik daar geen problemen mee maar in dit soort zaken van service halen ze het er dan ook vanaf. en dan krijg je weer dat gezeur van storneren enz. toen ik 3 weken geleden de monteur heb laten komen en hij het probleem niet kon verhelpen zei hij wel: ik denk dat u hierover geen rekening zult ontvangen. maar wat hij denkt en wat ziggo doet, dat is nu afwachten. heb ze wel onmiddellijk een aangetekende brief verzonden met kopie opdracht van wat monteur erop had geschreven (dus het niet kunnen vinden van het euvel + het niet moeten berekenen) maar dat is iets wat monteur niet beslist, maar ziggo "normen". heb geen antwoord ontvangen.