Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

karelstromph
karelstromph - 03-10-2011 14:43:07
Elektronica & TV

Voorrijkosten

Neen niet betalen, dan wel storneren, als ziggo dat automatisch afschrijt, uitgaand dat je verhaal correct, en in de correcte volgorde is verteld.

ziggo kwamt niet voor jou!!! maar om de ziggo-storing in de straat te verhelpen. bovendien kwam de monteur niet binnen om jouw storing te verhelpen, maar om het resultaat van de reparatie van de ziggo-storing te controleren. althans, dat is de gerechtvaardigde verwachting (en zijn plicht).

ziggo heeft in geen geval bij jou voorgereden voor jouw individueel probleem, omdat de monteur dan bij jou had moeten aankloppen (en niet in de straat wroeten). en als ziggo het bij je afschrijft, dan is dat een onverdiende incassering.

eventueel kijken of je (en allen die problemen hebben met zigg) klachten bij opta kunt indienen. ik vind voorafgaande behoorlijk klachtwaardig.

sterkte ermee, groet, karel