Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vliegenderob
vliegenderob - 03-10-2011 16:26:54
Elektronica & TV

Voorrijkosten

[quote=karelstromph schreef op maandag 3 okt 2011, 14:43]

ziggo kwamt niet voor jou!!! bovendien kwam de monteur niet binnen om jouw storing te verhelpen, maar om het resultaat van de reparatie van de ziggo-storing te controleren. althans, dat is de gerechtvaardigde verwachting (en zijn plicht).

zi karel

onzin, de monteur van ziggo is wel degelijk gevraagd en een mondelinge opdracht is ook geldig, of werken jullie ook voor niets? controleren of een reparatie gelukt is gebeurt met meetapparatuur, niet met het kijken naar een stekkertje. moet ik, als ik een pizza telefonisch bestel ook een getekend opdrachtformulier sturen omdat er anders geen bewijs is van de bestelling? kom nou, doe even normaal. aangezien de monteur er toch was is ziggo zo coulant geweest om ongeveer de helft van de voorrijkosten te rekenen, als €66,00 tenminste normaal is, zo kun je het ook stellen! die kosten zijn niet alleen het stekkertje erin duwen, de man heeft ook moeten zoeken en door zijn vakkennis dit snel gevonden, dit moet gewoon betaald worden! ook is het pure onzin om te zeggen dat het totaal maar één minuut was, daar geloof ik niets van, kan niet. hij moet erheen lopen, mogelijk kunnen zijn collega's niet verder werken en ligt het werk stil, luisteren naar de uitleg, zoeken en verhelpen, weer teruglopen en een bon uitschrijven, die weer geadministreerd en verwerkt moet worden en vervolgens verstuurd c.q.afgeschreven. die kosten horen er allemaal bij. daarnaast worden alle storingen ten gerieven van de statistiek geadministreerd, is heel nuttig voor verdere service. en dat allemaal in één minuut??
wél ben ik van mening dat het gratis had gekund maar als een bedrijf dingen gratis gaat doen stijgen de overheadkosten en zal het geld ergens anders vandaan moeten komen, bijvoorbeeld hogere tarieven en dan mag ik dus mee betalen voor het losse stekkertje dat iemand anders door zijn ondeskundigheid er niet goed ingestoken heeft en dat vind ik nu weer niet leuk!