Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

moniekske
moniekske - 03-10-2011 16:32:03
Computers & Telefonie

Van dell naar de muur

Beste siemvanhuit, heb je nog een goede reactie gekregen van dell. ik heb nu een soortgelijke ervaring, maar helaas nog geen "vaste" persoon. mijn nieuwe pc van 17 juni 2011 heeft nu al 3 reparaties gehad en is zelfs al twee keer direct na terugontvangst gecrasht. sinds 15 augustus zit ik nu dus zonder mijn pc; gelukkig werkt mijn dell laptop wel en kan ik nog internetten. op mijn emails en een aangetekende brief wordt niet gereageerd; elke keer als ik zelf bel krijg ik de "garantie" dat ik nu echt teruggebeld wordt. dat gebeurt niet waardoor ik nu bijna dagelijks zelf dell kan bellen en elke keer weer aan een andere medewerker het verhaal kan uitleggen. ik heb al ontbinding van de koop (of vervanging) geƫist. bij het laatste gesprek van vorige week kwam dell daarop met de fantastische oplossing om dan maar een monteur naar mijn huis te sturen om opnieuw de harde schijf te vervangen. daarop heb ik gezegd dan maar naar de rechter te gaan, maar tot nu toe blijft het stil en word ik weer niet teruggebeld. ben jij nu tot een oplossing gekomen met dell, of wacht je nog steeds?