Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peterus - 03-10-2011 20:47:49
Elektronica & TV

Voorrijkosten

Geachte vraagsteller,
in antwoordt op uw vraag die u voorlegt.

een beller is sneller en daar u abonnee van ziggo bent is het telefoon nummer dat u draait van;1200,geheel kosteloos.
ik vind de service van ziggo helemaal top in alles wat ik heb meegemaakt tot nu toe aan problemen had.
mailen kan u ook naar ziggo eerst,dan heeft u meteen een duidelijk antwoordt en kan u alsnog de vraag voorleggen als u er niet uitkomt.
nu al iets schrijven terwijl de partij in kwestie (ziggo) nog niet eens is benaderd?
een vriendelijk woord doet wonderen als u ziggo de kwestie voorlegt/uitlegt.

succes,peterus